slide show
Hej, hade event med F.R idag, dressyr tävling! :'3 Det gick inte bra för mig :c Asså, jag skämde ut mig vid en gren jag skulle göra, jag kunde ju bara drömma om en placering! XD Ja, självklart fick jag ju ingen placering denna tävlingen heller! XD Vinnarna vart Esther Lightwater & Wilma Westbridge de som kom 2:a vart Rose Riverson och Siri Moonbear!  :D GRATULERAR! :) Ni var otroligt duktiga allihop, enligt mig haha. Här kommer ett antal bilder.
Ja, det vart alla bilder! c:
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: