slide show
Ed, det finns inte ett enda negativt med dig, du är alltid bästroligsnällomtänksamvärldsbäst, önskar att alla kunde ha en vän som du! <3 :) Jag älskar dig otroligt mycket, och du och jag hittade varandra och vi är som gjorda för att vara bästa kompisar. Dagen jag skapade Air Ponies, och hittade dig var en utav de få bästa dagarna utav mitt liv :) <3 (Inom sso) Jag vet att jag är tjatig, och vi har tjafsat, men inget kan skilja oss åt för det <3 Jag vill att du läser det här, och förstår  hur mycket DU just DU betyder för mig. Du är ALDRIG nedlåtande, och gör ALLTID ditt bästa för att få stämningen mellan oss god. Och , det är den för det mesta pga dig! <3 Ni hittar henne på den här adressen; Heddastarstable.blogg.se :) <3
/ Din Alex <3

Postat av: HEDDY <3

Publicerad 2013-04-05 10:27:34

I LOVE YOU! <3

Svar: I LOVE U 2!! <3
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: