slide show
Hejsvejjs :D Igår hann jag ej blogga, men jag gör det nu :D Jag kom tvåa i gc 
(ingen bild :c) Och, sedan skypade jag med Anna,Mirre o Siri, fast Siri var tvungen att gå typ direkt när jag delta i samtalet :( Det var synd :'c Men, skypade med Anna o Mirre iaf :) Mirre gick med i F.R igen! JIPPIE :D aja, vi red bortom, typ vi stranden bortom ridhuset :) Vi var vid jacuzzin där typ xD Och chilla lite ^^ Sedan, hoppade Mirre över vattnet, till andra sidan, (där man ej kmr in) Asså, DET GICK O VARA DÄR! Okej, vi var inte i det stängda området, bara i  vattnet o utsidan av stranden, så ni kan inte banna oss, eftersom vi inte var inne i det stängda området... Men iaf, området hette Brynäs eller nåt liknande ;O Lite bilder kmr! :D
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: