slide show
Jag vanar er att det KANSKE inte blir någon bloggning i helg förutom på söndag isf, pga ska bort imorgon, och vara ledig från skolan på fredag :) Men, pappa kanske kan fixa internet, men han och mamma måste fixa osv osv.. Aja, får försöka klara mig utan internet antar jag, hoppas iaf att Natta är där ;'( Saknar henne jätte mycket. Aja, inte det jag skulle blogga om utan..... Har köpt en ny tröja :) I moorland för 8850js, annars kan man köpa den för 74sc, här kmr den! :D
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: