slide show
Hej, de nya vinnar tröjorna har kommit till vår vackra ö :) Designade av de otroligt duktiga spelare. Japp, dem är absolut snygga! Och dessutom väldigt billiga! :'3 Köpte en sjömans tröja och en regnbågströja, var och en vinnartröja kostar endast 1750js! Billigt va? Eller 33sc. Ska spara till en ny häst, en hingst då, men vene fall jag ska ha Winner som avelssto sedan när hon är tillräckligt inriden. Eller, fall hon ska vara en ridhäst? Ska iallfall kanske skaffa medryttare till mina hästar, tex som skötare typ. Fast, just nu går det prima. Men, jag ska fundera över att skaffa fler hästar. Jag har hittat två anonser om två jätte söta hästar! En som heter Firedream som är en isabel frägad morab det är en hingst, eller ett svart engelskt fullblod vid namn Darkangel som är ett sto alltså. Båda är sjukt söta, så jag ska nog samla och arbeta tills jag har råd att köpa dem. Och, de är inte inridna, så det blir tufft. Men desto fler, desto roligare blir det. Hmm..... Ja, jag får se... Vill ju köpa en appalosa sedan också.. så , får fundera. Och kanske en mörkfux morganhäst. Får se, aja här kmr bilderna.
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: