slide show
Hej, äntligen har jag skaffat det där efterlängtande stoet! Hon är så vacker, lika söt och rar som Star. När Wintershadow som är hennes fullständiga namn, kallad Windy kom till stallet var Star en aning hetsad,nyfiken och misstänksam på samma gång. Men, han har redan börjat vänja sig vid na och han tycker hon är vänlig som jag också tyckte. 
Har köpt 500sc, och bytte hemstall till Vingården istället, hade steves förut för er som inte visste det.
 
Nu berättar jag lite om Windy
 
 
Windy;
 
Hon är ett 4årigt sto vid namn Wintershadow, hon är inte inriden men lätt att tas till hand. Hon har inte den personligheten som hetsar upp sig i onödan precis som Star gör. Men hon har bra konditon,hoppar i bra teknik och hon är en väldigt trygg och stabil ponny. Hon är lika snäll och trygg i spiltan som hon är att rida. Hon kan lika gärna ha en orutinerad ryttare som erfaren ryttare på sin rygg. Hon är en D-ponny , 148cm i m.höjd och hon är en korsning av danskt varmblod och arab. Hon är lika pigg och självsäker när man ska ut i skogen, eller simma med henne. Hon har otroligt bra självförtroende och gillar helt enkelt sitt liv. Hon kan bli en mycket bra tävlingshäst i fortsättningen om rider in henne lätt och bestämt. Ja, vad var det mer man behövde veta? Jo , hon är i bra skick och i bra form. 
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: