slide show
Eh, jag börjar skolan imorgon då. Och jag kommer säkerligen inte uppdatera lika mycket som på sommaren. Kommer har fullt upp, då jag kommer få en massa prov och läxor och hur tråkigt det än är, vill jag satsa stenhårt och inte slarva. Gick ut med bra betyg/omdöme i fjol, men vill satsa mycket bättre i år. Jag saknar mina kompisar enormt och ser verkligen fram emot att få träffa dem. Har inte fått mitt schema ännu, får det imorgon och då ska jag berätta när jag har tid att blogga och när jag slutar osv osv. Tråkigt att alla de läsare jag har kanske försvinner p.g.a att jag inte hinner uppdatera lika mycket. En del dagar kommer det kanske inte bli några inlägg alls (eller hahahha jo) iallafall minst 1. En del dagar är det då kanske bara 1-2 inlägg, och andra dagar är det över 8 inlägg. Så det kommer variera lite per dag, just saying.
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: