slide show
Detta kanske är lite sent att ta upp nu, men jag gör det ändå.
 
Det där med att levla upp sin häst är väl liiiiiiiite väl dyrt och måste tyvär dissa det. Kul för dom som är lata, egentligen är jag lat och orkar inte levla hela tiden. Men har vant mig nu, och skulle ALDRIG spendera ca 2625sc på att levla upp min häst från level 1 till 15. Så mycket ca hade tagit upp till hela 26veckor att tjäna ihop 2625sc, medans det tar max 2,5 veckor att levla upp en häst från level 1 till level 15 om man tävlar alla tävlingar varje dag. Det är verkligen inte lönt att slösa så mycket sc. Tro mig! Och vart jag vill komma utöver det, är att jag aldrig i miljontals år kommer göra det. 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: