slide show
Det var otrolig känsla att få sitta grensle över Kakan igen ♥ Och är glad att hon inte flyttats så långt bort! :) Först planerades hon att flytta till Södra Jorvik, men eftersom bron var trasig, kunde dom inte hämta hem Kakan. Hon såldes till en flicka i min ålder, och hon är perfekt för nybörjare! Dock känner jag mig väldigt deprimerad :/ Familjen har hyrt en stallplats på steves gård, och jag kan hälsa på henne när jag vill .. ♥ Tills vidare ... Om ca 1 månad (?) Kommer familjen till Norra Jorvik, och dem ska bo i Fort Pinta en vecka. Sedan åker de båt hem och tar hem Kakan. :( Men jag är glad över att jag fick henne såld ganska snabbt.
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: