slide show
Har köpt en blå keps (eftersom jag visste inte att den fanns, eller jo svagt minne av att den fanns :p), ett väldigt svart träns som jag vet att jag kommer få nytta av i framtiden :D 
 
Jag vet att det korta blonda håret blev framröstat, men jag är en sådan slösa att jag bara hade 100sc. Och köpte en blå keps, och då hade jag 91sc kvar och köpte då nytt smink (15 sc) sedan hade jag 76sc kvar, och hade ju planerat att köpa en ny man åt Stormis men tyvär blev det endå inte av, för trodde inte att det platina blonda håret kosta hela 75sc! Men aja, är iallafall jw nöjd med håret. :D
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: