slide show
Köpte en röd rosett för min veckopeng. ^^ Röda rosetter har liksom inga nackedelar, enligt min åsikt. Den matchar till röda outfits (klart!) och så om en utav sina hästar sparkar, är det bra att ha en på tävlingar etc. :) 
Hjälm - Västkobbens Fiskeby
Tröja - Västkobbens Fiskeby
Handskar - Marley's Bondgård
Byxor - Västkobbens Fiskeby
Stövlar - Silvergladebyn
 
Träns - Fort Pintá
Sadel - Firgrove
Vojlock - Gyllenbladet
Svansrosett - Västkobbens Fiskeby
Benlindor - Fort Pintá
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: