slide show
Nu är designen färdig! Tog mig lite mer än 2 timmar att göra den. Dock ändrar jag bara färgkoderna, gjorde ny header (ingen slideslow header längre). Och bakgrunden osvosvosv. Vad tycker ni om den? c; Gillar den skarpt. Ska bara ändra en grej i kommentarerna 'skicka kommentar' ändra färg. Men orkar inte göra det nu, och var så sugen på att lägga ut designen nu .. cx 
 
Här är min nya ikon.
 

Postat av: Annie du vet! ;D

Publicerad 2013-08-31 12:02:51

Jag och Sally vill också ha en höstdesign, bara så du vet ;D

Svar: Okej! :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: