slide show
Hejsan alihopa!
- Du kan nu köpa levels till din häst istället för att göra alla dagliga races själv!
 
Hästtränare:
- Du kan ny anlita en hästtränare som levlar upp din häst! Rid till Fort Pinta och prata med 
hästtränaren! Du kan endast levla upp hästen en level åt gången.
 Levla upp din häst!
 
Ny utrustning:
- Ett nytt snyggt Cowboy-set till din häst finns nu i Fort Pinta!
 Snygg Cowboy-utrustning!
 
Vänliga hälsningar,
Starstable-gänget
 
 Kul att kunna levla upp sin häst utan att levla den själv! Dock är det lite kul att veta, för att för inte sålänge sedan läste jag på en blogg att det skulle vara ett önskemål. :) Och så gillar jag benlindorna på den nya utrustningen! De verkar vara så... tillfredställande. :D
Lite tråkigt att det inte kom kläder , fast i o för sig kom det ju förra veckan, men dom var inte så "intressanta".
9,5/10
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: