slide show
Nu börjar sommarlovet närma mot sitt slut. Jag börjar skolan igen på onsdag vecka 33 ,  21 augusti. Alltså nästa vecka redan. Jag får se om jag kommer hinna blogga lika mycket nu som i på sommaren, jag lovar inget får se ad jag får för schema och när jag slutar etc. Det var otroligt länge sedan jag träffade mina skolkompisar och saknar dem enormt.. ♥ Det är det jag ser fram emot mest. Och förhoppningsvis, får jag en ny kontaktlärare. Vill inte ha Eva-lena. :( Ibland är hon snäll, men ibland är hon fan dum i huvudet! Vill hellre ha Ingela. Och undra vilken grupp jag kommer i, vill egentligen fortsätta gå i samma grupp men men :$ Förra året var jag samma grupp som Hanna, en av mina bästisar, men även den jävla kärringen Emmy, som är Hannas granne (typ..) Hanna tycker hon är jobbig, även jag. Känner mig utanför nästan hela tiden för Emmy ska alltid vara med Hanna. Och jag hoppas jag ska komma i en  grupp utan Emmy. Förhoppningsvis med Sarah eller Emma. Jag önskade att hamna med Sarah, så ja. ^^ Men tyvär är det inte säkert. :/ Men någon utav Emma,Sarah o Hanna vill jag åtminstone komma med. Eller Sally o Maja. Verkligen inte Ebba. Och så önskade EBBA MIG! :( Hon och jag bråkade alltid i sexan. Eftersom vi var i samma grupp då. Aja hoppas ♥
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: