slide show
När detta publiceras sitter jag antagligen i klassrummet och har no.
 
Vad tycker ni om flugor/mygg egentligen? Är dem bra/dåliga? Vad gör dom? Äter upp vårt skit eller? hahahha xD Nejmen. Ja, mygg är nog det värsta blodtörstiga insektsdjur som finns. Förutom spindlar, fast det är sällan jag är tvungen till att behöva handskas med dem. Och åter igen tillbaka till myggen. Jag vet inte men tror jag är allergisk ytterst lite, mot mygg. Jag får stora svullnader på betten som gör ont. Det är inte farligt men det är ju inte direkt kul. :) Inte de första två dagarna iaf, eller tre. Aja whatever. Vad tycker ni om mygg egentligen? Hos mig får dom en diss.
 
Flugor är åtminstone lite söta och ibland roliga.Dock är dom ibland irriterande, eftersom i typ två dagar nu har jag haft en instängs fluga i mitt rum. :/ Den surrar hela jw tiden när jag ska sova. Och sätter sig på mitt ansikte? Vafan är det för beteende? haha xD Just nu sitter en fluga på min dator... Stör mig hela tiden på den .. Vad tycker ni om flugor? Dom äter upp ens avföring (okej dom smuttar ju på det typ ahhhahha). Men ja, ni förstår. När det  gäller att de ibland kittlas är det skönt och då får dom en hiss. Men resten är väl en nackdel med dem så då får dom en diss.
 
Vad tycker ni?

 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: