slide show
Detta inlägg är ämnat för mina goda vänner, Sushi , Majs & Wewe. ♥
 
Ni är för goa allihop! Ni är mina änglar och finns alltid där. ♥ Ni är super nice och jag gillar att ni korvar er jämt <3 
Ni är mina bästa vänner, och jaa.. jag vet inte vad jag ska börja *-* Jag kan beskriva er med tusentalsord! Ni är så 7kt snälla och alltid det roliga pladdret emellan oss. ♥ 
 
Majs, du är så himla snäll o rolig! Varje gång jag loggar in och du är inne, är det alltid uppmuntrande att få ett ''HEEJ MISTY'' (Hon kallar mig Misty) Och jag blir tårögd att jag verkligen har så fina och underbara vänner... ♥
 
Sushi, du är en liten rolig figur du! Du lättar alltid stämningen och är en beeliber too <3 ♥ Du är så fin och alltid snäll o hjälpsam, och älskar dig jätte mycket. ♥ 
 
Wewe, dig träffade jag ganska snabbt. ♥ Du är en så fin person alltid rolig och alltid lika otålig när det gäller att du ska hitta mig i gyllenbladet! XD Det var kul när vi kom upp på röret jätte fina minnen jag inte glömmer ♥ 
 
Det var som ett öde att träffa dem, glömma det  förflutna jag sakna och gå vidare och leva i nuet. Asså kan skriva fler rader om er och det hoppas jag ska fortsätta.. ♥ Jag är överlycklig att vi kanske startar en klubb tsm när ch är borta. ♥ Jag ser verkligen fram emot det! Ni är de 3 personer som håller starstable uppe. Utan er gaaah jag kan inte tänka mig vad fan skulle jag gjort då? Sitta och stirra framför en skärm. Ehm okej? Kul... ♥ Jag kan säga allt till er, som jag inte kunnat säga till andra personer... ♥ I LOVE YOU! LOVE ♥ ♥ ♥
 
Och jag är er Alex for ever and ever .. ♥
Wewe
 
Maja
Sasha
 
 

Postat av: Majs

Publicerad 2013-08-15 20:38:17

Aww sluta gulle <3 c: Älskar dig ♥ ♥ ♥


Postat av: Emilia Wewe Nightbridge

Publicerad 2013-08-15 21:30:43

Awww, älskar dig mee <3 ingen kan ersätta dig pluttis! :*


Postat av: Mirre

Publicerad 2013-08-15 22:40:54

Om du inte kan vänta tills CH raderats så finns det något som heter 'Gå ur klubben'. Simple as that. ^^

Svar: Mirre, jag vet frt inte :(
Alexandra ~


Postat av: Sushi Rainnight

Publicerad 2013-08-16 09:38:47

Nää du är för söt! ♥ Älskar dig med lilla gurka ♥ Du är den enda i sitt slag och är så jävla glad att jag träffat dig alex!♥
Håller med Wewe, ingen i hela världen kan ersätta dig finis!!!♥
Kramiz Sushi ;* ♥


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: