slide show
Hm, jag satt och tänkte över nåt när jag läste ett random inlägg. (Dock handlade det inte om det jag tänker skriva om). 
 
Såhär är det att i början, när man precis börjat spela starstable och typ gör ett uppdrag då man tävlar mot Loretta, då förlorar man alltid. Skulle det inte vara lite kul att sedan få ett uppdrag då man ska tävla mot Loretta igen, och eftersom de flesta har tävlingskläder och är hyfsat snabbare än hon, skulle det vara nice att vinna mot henne och sedan säger man ''HA! Vem är det som är bäst nu då?'' Nejmen, det skulle vara kul. :D Eftersom, hur fåfängd och skrytsam är hon inte? ;3 
 
                                                            Vad tycker ni? 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: