slide show
Hola! Har varit i stallet ikväll, hade en ridläktion med min tränare och red en häst som heter Tintin. Han är gulligast i världen :3 Hur som helst, det hade gått väldigt bra bortsett från att jag fick hålla in honom ungefär hela tiden x) men det slutade med att vi skulle galoppera i en stor volt och Tintin gjorde ett skutt i galoppen och jag for fram i sadeln och kunde inte hålla mig kvar. Så man kan väl säga att jag sedan satt på rumpa i sanden. xD Det var inte så farligt, hann inte tänka klart bara, och tappade typ andan 1 sek. Men var dock väldigt skönt när jag fångade in honom och satt upp. Kändes bra, haha x) ville ju inte stå där och ruttna bort. Nejmen. 
 
Hejrå! söjjy för att det sällan kommer bilder eller handlar om sso :( det är ju trots allt en sso blogg. Men jag ska försöka ta mig samman och spela sso lite mer. Och försöka blogga lite mer om sso ist. Känner för att byta design, trivs inte riktigt med den jag har nu.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: