slide show
....är jag hemma! hem ljuva hem ♥ Om ni vill ha ett tips på två super bra filmer (egentligen är en utav dem en serie men anyway...) Filmen heter 'knocked up' alltså på smällen och den äger. Serien heter once upon a time, och den kan se på exempelvis dreamfilm. Och det var den söta Emilia Nightbridge. Som reklamerade serien till mig, och det visade sig att det är en av mina nya favvo 'film' x) Och på smällen. c;
 

Postat av: Emilia Wewe Nightbridge

Publicerad 2013-07-30 10:53:07

Jaoo, Once Upon A Time är AWSÖÖÖÖÖÖÖM :DD Om man börjar titta, kan man aldrig sluta ^^

Svar: Eller hur!!! Har sett klart alla och det e boooring!! (iaf den som kom ut 2011) finns det fler? eller var det den enda? ^o^
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: