slide show
Igår drabbades jag av beslutsångest. haha, jag har ju själv sagt att jag tänker köpa en appaloosa? Jupp, men det är såhär att jag har hela 6 hästar och jag vet inte om jag kommer klara av den stressen att rida alla hästar. Det är knappt att jag ens hinner rida alla nu! Alltid någon jag missar, och jag vet att dem är just pixel hästar men jag får så dåligt samvete när jag inte rider dem! Det betyder verkligen inte att jag tänker sälja någon, men just nu har jag 3 hästar att levla och när alla är i level 15, då kan jag tänka köpa mig en appaloosa. Om en arab kommer innan, kommer jag dock sikta mig rätt på araben. Men såklart behöver jag veta hur dem ser ut först. Om dem är formade som i verkligheten, litet ädelt huvud etc. Skulle jag tänka mig kunna köpa en, om det är en skimmel skulle jag säkert köpa den, men såklart handlar det också om priset. Men en appaloosa, tror jag att jag köper i framtiden istället så min Spacefeather får vänta... ♥
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: