slide show
Äntligen är den efterlängtade designen färdig! C8 Jag o Natta ska nog ta en kvälls dusch nu hahahha... kanskei nte berättat men... har en brännskada, som jag haft i ca 1 vecka tillbaka? Det började med att jag o Natta bastade i varberg, sedan skulle jag hälla på vatten på lavastenarna och, då kom typ ånga, jag kände inte att jag nudda en av stenarna men VI tror det. Iallafall, så har jag 2 gradens brännskada på min vänstra armbåge. Men det ser bra ut enligt pappa och desist sköterskan (haha vet inte vad det hette...) LOLOLOLOLOL :P Men, men den nya ikonen kommer här! :D
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: