slide show
Hejhej, onsdagsuppdatering idag o jag sitter i husvagnen o flummar. Dock kommer jag inte vara inne så mycket, kommer nog göra de gula etc. Men inte mer än så.. Och blåa, I think. Det är härligt väder ute och jag tillbringar hellre tiden ute än inne! :) Och jag tror min kära vän Natta väntar påå mig haha x) Ni skulle sett, det hände en asgrym grej förut. Jag kolla mina meddelanden, sen såg jag att Natta hade skrivit: ''Vart är du?'' ''(mitt namn)?'' Sen jag bah imorse: ''Aa? Är i husvagnen, dd?'' Och då blev ''dd'' ''död'' HAHHAHAH SKRATTAR IHJÄL MIG. X) Aja, åter till uppdatering.
 

På äventyr med Rob och Bob!

Hejsan allihopa!
Nya äventyrliga uppdrag med Rob och Bob är nytt i denna veckas uppdatering!
 
Nya uppdrag:
- Smugglarna Rob och Bob har något på gång igen! Rid till Smuggelgrottan som ligger nedanför 
Fågelskrämsåsen, och prata med dem!
 
 Smugglarna Rob och Bob!
 
Nya kläder och utrustning:
- Nya kläder och utrustning finns nu i Marios butik uppe vid Observariatoriet!
 
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Uppdrag var okej, men inte helt min grej... Och kläder o utrustning, det var toppen C:
Är inte jätte förtjust i uppdrag längre, men jag gör dom endå!
6/10
 
 
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: