slide show
Ja, som ni kanske märkt har det varit dålig uppdatering de senaste dagarna, då jag dock inte hinner/orkar med starstable lika mycket som förut. Nu när det är sommar osv, håller jag mig för det mesta ute med kompisar, min pojkvän etc. Men självklart går jag in för att ta hand om mina hästar , levlar Thunder osv. Men ja, jag ska verkligen ta tag i det här nu, och ska försöka hinna med så mycket bloggning jag kan, och det blir väl säkert några tidsinställda då och då. Och som en del utav er säkert redan vet, tittar jag på Harry Potter från början till slut, då menar jag att jag tittar på alla från 1an, till ''åttan'' ja , asså sjuan del 2 x) Är just nu på 6an och håller på att titta på den på datan c; Asså, Harry Potter är en av mina favorit filmer, sagan om ringen o hobbit c: Gillar 'fantasy' filmer så :p men men , idag blir det , får väl se om det blir mycket eller lite bloggning idag, och ska nu fortsätta snart på min novell som har tagit en paus ett tag. x)
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: