slide show
Vill du ha hjälp med design,header eller liknande? Ska jag göra en header åt dig? rullande, med genomskinlig bakgrund eller vanlig? Eller ska jag lägga in header eller nåt annat åt dig? Dock är jag inte direkt duktig på att göra rullande headers än men ja. :) Ställ dig på kö här! Och en ikon i sidomenyn kommer komma upp så ni kan hitta inlägget direkt! :) Kommentera inlägget eller skicka ett meddelande på sso till: Alexandra Mistdawn :) Så hjälper jag dig om jag kan! :)
 
Kö:
 
Ingen just nu! Passa på!
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: