slide show
Haha, ni kanske ser mig som en dryg tråkig jävel som bara köper hästar MAHH GAHD XD Som ni vill, men hittat en jätte fin cremello på en annons ♥
 
 
Airbelle aka. Bellan är ett sto på 7års ålder född 21 januari 2006 150cm i m. höjd. E: Ultraprincess U: Stormprince. Bellan har en stark vilja, och har en förmåga att få som hon vill. Hennes ägare, Marley säljer henne för han vet inte vad han ska ta sig till med henne, hon är då för stark för honom och det verkade vara som det var hon som bestämmer och inte han. Därför, har jag bestämt mig för att köpa henne om ungefär 3 eller 4 veckor.  Då kommer jag och hämtar henne, längtar redan! :D
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: