slide show
Jag är tillbaka på denna blogg igen, då jag o Hed inte hade så bra relation till varandra längre. Men aja, jag längtar stort till att få komma tillbaka hit, very nice :3
 
Och det här är till Anna, min kära 'vän' :( 
 
 
 
Anna :( Förlåt :( Snälla :( Lita på mig  igen :( Jag blir bara så ledsen när jag tänker på att vi inte är vänner längre :( Jag vill att vi glömmer det som hänt, och fortsätter som det var förut :( Jag vill leva i det förflutna igen, då vi var bästisar o allt :( Snälla :( Lita på mig igen Anna, du kan det innerst inne jag vet det, jag ska försöka att aldrig bråka med dig igen :( Det är inte kul att veta att vi inte är vänner :C :C :C Och jag älskar dig så jw mycket Anna :(
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: