slide show
Länge sedan jag red runt på Worry, hon hade kvar sina flytande steg, och bjöd fortfarande på hoppningen. Bara att hon blivit lite segare o rundare xD Jaja, hon kommer ju endå äta sig  tjock i sommar på det saftiga illgröna gräset. Men det var riktigt roligt! :D Tror att jag ska träna lite dressyr sen med Star och rida ut lite med Winner :) Sen får jag se om jag ska träna lite galopp med Thunder, och lydnads plikter. Han lyder, men han är inte speciellt väluppfostrad utav sin förra ägare. Han är rätt envis för han fick alltid som han ville förut. Han blev helt enkelt bortskämd, alltså måste vi träna bort det innan han kommer tillbaka från sommarbetet. Men ikväll blir det storstädning i stallet och städa i mitt lilla hus också :) Sen måste jag nog snart börja packa för resan till Turkiet. Kommer sakna mina älsklingar såå mycket :/
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: