slide show
Ska nog skapa en ny blogg tror jag, dvs. Bloggnamnet kan vara svårt att komma ihåg för vissa, och det är för långt och jag gillar inte namnet. Jag o denna blogg har varit med om mycket, men det slutar nog här och nu. Jag skapar en ny blogg nu då, och gör ett inlägg om vad bloggen heter strax :3 Har även funderat på detta länge, men nackdelen med den tanke är att jag kommer förlora alla 89 unika :'c Ja, 89 unika är mitt rekord. Ungefär 30unika per dag, om jag har tur är det runt 50. Fast sen jag åkte till Turkiet, har antalet unika sjunkt, men ändå är det på 20unika endå. Men nu har jag runt 40unika, men ja. Jag byter då blogg :/
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: