slide show
Thunder o Misty, red bort till Hollow Woods :D Det var nice! :D Dom har blivit RIKTIGT bra kompisar, Thunder klia t.om Misty :D

Postat av: Kate Mistwood

Publicerad 2013-06-08 19:20:18

Hej Alex! Ledsen för att jag inte hört av mig <3
Internet SUUGER här nere xD

Hoppas du har det bra. Jag känner mig väldigt utvilad och är redo att komma tillbaka snart! Längtar tills att få träffa dig efter din semester med ;D

Kate <3

Svar: Hej, Kate! Glad att veta att du har det bra där nere, och jag har haft nice i Turklandet HAHAH xD Men jag undrar bara varför du lämnade AP? :O
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: