slide show
Äntligen har Worry,Winner,Star o Thunder semester! Jag har släppt ut dem på sommarbete i äppellunden. Och såklart behöver ju dem semester! Jag kommer få jobba hårdt med att få banta ner dem när de kommer tillbaka hem (: endå är det såklart skönt att slippa mocka och konka på hö o vatten hela tiden. Men of course kommer jag ju rida ritter oså, och ja träna dem (: För att de ska få behålla sin motion. För hoppningsvis, har jag levlat både Thunder o Worry till level 15 när sommaren är slut den 21 augusti då jag hämtar dem från Äppellunden. 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: