slide show
Tänkte att jag behöver nog träna Worry lite granna, så jag och min lilla duktiga flicka drog till ridhuset. Hon skulle få träna dressyr, och imorgon ska vi göra det roligaste hon vet :D HOPPA! ;D Såklart! 
Hon bockade i början, eftersom hon ALDRIG varit inne i ett ridhus förut, hon var en berömd hopphäst som fått många bra placeringar inom hoppning. Men hon har alltid ridit utomhus alltså i en paddock och aldrig i ett ridhus. Så ja, det var lite nytt för henne ^^ Fast sen blev hon lugn och tyckte det var spännande att rida i sand istället för grus eller på stigar.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: