slide show
Obs!! Jag o Anna hade uppfattat fel när det gällde att valackarna var twins, utan dem är bröder :) Apple Mystery, som Annas valack hette, bror till Thunder, är 14 år gammal. Men som sagt är Thunder 2 år :) Han är en europeiskt varmblods ras, som kommer från Oldenburgområdet i Tyskland. Och rasen är alltså Oldenburgare. Thunder är träningsvillig och har ett bra och lugnt temperament. Han är 168cm och beräknat skall han bli 171cm i mank höjd. Han är i åldern då man skall träna honom, och ja, jag ska börja longera honom och rida då och då med hjälptyglar. Han skall utbildas till en fälttävlan och hopphäst. Han är en mysig häst och han skulle aldrig göra nåt dumt, men han är rätt busig och gör ibland några glädjeskutt eller bockar av glädje, så han gör aldrig något för att var dum.  Men han kan vara rätt envis, men han är endå en drömhäst <3
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: