slide show
Jag o Kate har grupptävlat, gick inte så värst bra för henne, men jag hjälpte henne så hon vann ett antal tävlingar och verkar nöjd :) Sedan prata vi lite, om skolan oså.. Kate, du är en sjukt snäll o fin person. Även fast vi konkurrerar med varandra när det gäller championat xD Men ja :p

Postat av: Kate Mistwood

Publicerad 2013-05-27 21:17:38

Alex du är en jätte fin vän som jag beundrar och kan berätta saker som jag är nere för... <3

Svar: Aww :) <3
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: