slide show
Hej! :D Ehm, det gick sådär :/ Jo, jag låg 2:a hela tiden i början, Alicia Starnight låg 3:a och Sara Nightdawn 2:a, sedan failade Sara Nightdawn vid en fågelskrämma, jag låg 1:a , Alicia 2:a ... Sedan failade jag OCKSÅ vid en fågelskrämma, då låg jag 3:a , Alicia 1:a och Sara 2:a , sedan red jag förbi Sara , och låg 2:a , sedan låg jag 3:a och hon 2:a .-.- Och sedan faila hon typ, så jag låg 2:a, och fortsatte som 2:a hela vägen in i mål.... Jag tror faktist jag skulle vunnit, om jag inte failat :'c
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: