slide show
Jag tänkte träna lite med Thunder, men det hade han inte en tanke för! Jag har inte ridit eller tränat honom på två dagar, då jag haft fullt upp. Men har longerat honom 30min på dem två dagarna. Men han var lite sissig då. Han har inte blivit så mycket longerad under sin tid. Men i hagen busar han runt, han försöker till och med gamle Star att leka med honom. Star har blivit mycket piggare nu när han är tillsammans med fler hästar, han börjar bli rätt gammal, men endå är det krus i honom nu när han har fått en ny bästa kompis. Han gör till och med bocksprång tillsammans med Thunder. Det är så roligt att se dem tillsammans. Förut hängde Star med Winner, men Winner är lite osäker av sig, men det är borta nu. Dessutom hade inte Worry kommit in i gänget ännu och varit lite utanför. Men hon har lärt sig sin plats nu och nu är Worry och Winner i hagen tillsammans hela tiden. Det verkar som om de typ pratar tex så här ''Haha, killar alltså''. Det är nice att se hästarna i hagen medans man mockar och gör fint spiltorna osv. Och som sagt, så red jag Thunder, och det var svårt att få honom göra så man ville, och han gjorde några glädjeskutt, jag var nära på att trilla av tre gånger! jag tappade stigbyglarna och tyglarna flaxade. Det var en mirakel att jag lyckades hålla mig fast i sadeln. Men nu har han busat klart och är trött så nu lyder han min minsta vink.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: