slide show
Har varit på klubbmöte med MW, det gick ju bra ^^ Nästa veckas tema är då alltså Tävlings-vecka! :) Det ska bli kul antar jag. Fråg 17 juni till 20 augusti är det paus. Det kommer vara ridläger i sommar och några events osv ;) Det kanske är bra att veta, men bloggningen kommer tyvär pausas under den period jag är i Turkiet. Alltså en vecka, egentligen två men vi har fått ändra planerna lite grann CX men alltså pausas bloggen den 8-15 juni. Och bäste Anna tar hand om mina små älsklingar ;) <3 Medans jag är borta. Ja, jag blev dissad utav Ed o Eve i klubb chatten, då jag frågade fall jag o dem kunde göra nåt. Dem bara pratade bort det... :'c jaja, en del personer är väl så... 
Har iallafall busat runt med Thunder vid glaciärerna i VD ;)
                             Han tyckte det var lite läskigt i början ....

                                           Sedan tyckte han det var kul med snö, och vi hade jätte kul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: