slide show
Nu skall jag berätta om mina närmsta vänner:
 
Hedda Skywood: Du är en utav mina bästa vänner, och jag kommer aldrig glömma bort din snällhet. Vi må tjafsa då och då, men inget förändras, eller hur? :) <3 Jag älskar dig för den du e, och jag är din Alex. Vi har oftast hyfsat kul ihop, och du är en del av mitt hjärta <3 Och du är en vän alla bör ha <3
Anna Waterdawn: Du är en kompis som alltid är rolig, vi har varit fiender, men då hade jag aldrig vetat vilken underbar person du egentligen är? Du är också en utav mina bästa vänner, och jag älskar dig.Du har en stor del av mitt hjärta, precis som Hedda (Ed) har. Vi skypar då och då, och du är verkligen en kompis man borde ha! Tänk vilken tur jag har som har dig? Åhhh, jag skulle kunna beskriva dig mycket mer, men det finns inga ord för vilken fantastisk och begåvad person du är! Dem som vill satsa, och vinna över dig i championaten, dem som skickar brev ''HAHAHA JAG VANN ÖVER DIG'' Ni personer som håller på så, kan dra åt helv'tet. Anna är en schysst person bara man lärt känna henne, så är hon ALLTID snäll och rolig! Tack för att du finns Anna <3
Miranda Moonbell: Du är jätte schysst, oerhört smart och kommer alltid på bra och passande ord. Ger bra tips, tex som när jag blev nobbad av en kille i min klass, om någon skulle reta mig, så skulle jag säga ''Vadå, får man inte fråga? det är ett fritt land.'' Det var ett skit BRA tips utav Mirre! Jag kan använda tipset ytterligare i nödfall, om det skulle behövas :D Och du,jag,Anna o Siri, har skypat då o då, du är underbar. Du har också en plats i mitt hjärta <3
 
Sedan har vi Siri Moonbear, som ALLTID är 7kt rolig! För varenda ord du säger, skulle jag kunna skratta ihjäl mig, förlåt men det är sant <3 Det är inget dåligt, eller nåt fel. Det är bara bra! Ja, du är inte bara rolig, utan också hjälpsam och jätte snäll!!!  Du har såklart också en plats i mitt hjärta <3
 
Ja, utan er mina änglar, vet jag inte vad jag gjort. Tack för ni finns <3
 
 

Postat av: Anna Waterdawn

Publicerad 2013-05-14 16:07:46

aow desamma <3

Svar: ;D <3
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: