slide show
Tävlar just nu med Thunder, det kommer en bild... Och han har börjat vänja sig till mig och fattar att jag är chefen. Han hittar inte på dumheter, bara när han har tråkigt. Men ibland bockar han om han känner rädsla i närheten etc. Ja, jag vet att det varit dålig bloggning om Worry (Firewhisper) men det kommer :) dvs fixar Anna en design åt mig MEIHIHI :D Och längtar ;) Och Mirre skulle fixa en ikon till Worry denna vecka (: Så det blir då mer inlägg om na ^^
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: