slide show
Vem är det som fyller 14 år idag????? JA! RÄTT! JAG 8D! Om ni vill veta vad jag fick kika på listan;
  • En ny ryktlåda
  • Ett nytt ridspö
  • Kläder
  • Sims 3 universitetsliv
  • En grej till min IPhone 4s
  • Ett nytt skal till den
  • 500sc på starstable
  • Svart rutiga ridbyxor
Sedan skulle jag få en grej till senare, sa mamma :) Alltså, antar jag att jag bloggar om det på söndag, då jag kommer hem c8

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-05-18 08:36:19

Trodde du va 12:O

Svar: Tack! :D
Alexandra Mistdawn


Postat av: ;3

Publicerad 2013-05-18 08:37:09

Men grattis:D

Svar: Tack :)
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: