slide show
Här är Worry! :D
Firewhisper, eller Worry som hon kallas, är en fuxfärgad morgan. Hon är en fin tävlingshäst av rasen morgan.Hon är  154cm i mankhöjd. Hon älskar att bli ompysslad och gillar att bli kliad på baken, precis som många föl gör :) Hon är 6 år och i jätte fin form. Hon har tävlat förut i hoppning och dressyr. Hon är jätte duktig i hoppning, men samt i dressyr. Hon har vunnit flera tävlingar inom sveriges landskap, då hon vart med. Hon och Winner har red börjat komma bra överrens, och Star och Thunder har blivit bästa kompisar. Men i sitt senaste hem, hade ägarna använt fel hjälptyglar och tog hand om na på fel sett. Hon har förlorat sin tillit till människor, och därför vill jag försöka hjälpa henne. Hon har börjat lita på mig, och jag litar på henne. Hon är en häst man skall ta vara på och behandla på rätt sett. Men alla mina hästar skall det :) Älskar er alla <3
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: