slide show
Jag är ledsen, men som ni säkert märkt så är inte datorn lika frestande längre. Visst, ibland kanske. Men jag känner att jag nästan varje dag sen i tisdags längtar efter skolan. Det är helt sjukt jag vet! Men i tisdags på en utflykt med klassen, träffade jag av en ren slump två andra tjej i min klass - Klara & Elsa. Och nu vill jag umgås med dom hela tiden, jag saknar dom när jag inte är med dem. Det är helt galet! Och om alla vi tre får, ska vi ha en tjejkväll tillsammans imorgon hemma hos Elsa (om det går hos henne, för mina föräldrar vill inte att vi ska ha det  här hemma :$). Hur som helst, kommer jag ringa när som helst för jag måååste verkligen veta om det går! Vi har förberett allt i detalj, och det ska bli galet sjukt att äntligen få lämna denna villan! Jag har även tröttnat på championat. Jag är inte som besatt längre, visst jag kör väl minst 1 gång per dag, eller inte någon gång alls. Men jag stressar inte ihjäl mig för att hinna som jag gjorde förut. Är jag inloggad, visst då kan jag köra. Men det är inte lika roligt längre. Alla är som besatta i att vinna och blir inte glada, för vinnarens skull. Vinnaren kanske har kämpat röven av sig och ibland kan man till och med bli kallad ''laggare'' jag tycker det gått för långt. Och ibland känns det som om jag tröttnat på Star stable. 
 
''Every story has an end". ''But it's only a beginning of the story, which is about to end".
 

Postat av: Frida Starwater

Publicerad 2013-11-07 17:07:44

Hej! Du har verkligen en superfin design och header! Väldigt fin och bra blogg! <3 Bra jobbat!

Svar: Man tackar! :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: