slide show
oh, I've got a problem! Jag har 7 hästar, men det finns 6 hästar som jag kan döda för. Och eftersom det hittills inte går att ha 13 hästar, har jag ett problem *snyft*. Men jag har inga planer för att sälja någon häst, förutom .. Marabou. Fast helst inte, men jag vet inte... jag känner inte att det klickar riktigt mellan oss. Och jag måste följa mitt hjärta. Men förhoppningsvis finns han kvar i mitt stall ett tag till! Och, eftersom jag inte berättat om honom så kommer jag att göra det i ett annat inlägg senare. :) Men nu till det viktigaste! Jag kommer visa bilder på de 6 hästar jag kommer att köpa om jag inte ångrar mig förstås. Och på varje bild står det ett nummer, t.ex nummer 1 på första bilden det betyder att den hästen kommer jag köpa först etc. :)
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: