slide show
Asså först, så var jag väldigt ledsen & förbannad på samma gång. Orkar inte ta upp allt, men en ''kompis'' har gått bakom ryggen på mig. Det är komplicerat, men sedan har det varit bästa dagen på flera månader! Har inte varit lyckligare än jag är nu. Det är inget ''särskilt'' som hänt men. Såhär är det, jag har redit ut en del saker ikväll, men en sak hände. Och, jag vill inte ta upp det nu heller. Men vill bara säga att jag är så otroligt lycklig just nu! Jag vill skrika det högsta jag kan, jag gråter av lycka. Jag trodde det aldrig skulle hända, och jag hade börjat tappa hoppet men, nu! Det finns hopp kvar om att en dag, ja då händer det. Det DET kommer vara den bästa dagen i mitt liv, det är jag säker på. Denne person, jag kan inte beskriva hur mycket hon betyder för mig. Jag kan byta ut henne mot varenda en (ta det inte personligt hörni) sålänge jag har henne vid min sida. ♥ Om du läser detta, vill jag säga förlåt. Förlåt för allt. Det var inte meningen, jag saknar dig. :( Och ångrar mig stort. ♥♥♥ 
 

Postat av: Lova was here

Publicerad 2013-11-05 17:04:13

Ett steg

Svar: Hur menar du nu, ''lova''? :)
Alexandra ~


Postat av: Majs ♥

Publicerad 2013-11-05 17:47:34

Aw gumman :* ♥ Jag tror jag vet vem det är som du har 'återfunnit' och jag är så glad för din skull ♥♥♥♥♥♥


Kram


Postat av: Lova was here

Publicerad 2013-11-07 15:31:04

Vadå "lova".. :s Jag försöker säga förlåt, fast.. sak samma. Jag menade "en ''kompis'' har gått bakom ryggen på mig." ett steg


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: