slide show
Hejsan! Tyvärr bli det inget inlägg idag ang. alla frisyrer jag haft genom tiderna! Hinner inte, helt enkelt. Igår kväll började jag jobba med designen, fortsatte lite imorse tills jag vart tvungen att gå till skolan. Sen fortsatte jag när jag kom hem, bl.a med grafiken som inte var färdig och blev klar runt 5. Har inte hunnit göra så mycket, varit inne på starstable självklart. Har gjort de blåa i skördebygden m.m Så, ja! Och nu hade jag tänkt logga in på Bella för att göra de gula uppdragen. Sen efter det, vill jag hinna se harry potter 3 också. Fången från Azkaban. För er som inte visste det, jag äääääälssssskkkkkkaaaaaaaaarrrrr Harry Potter! :D Har alla hemma. Och fick någon sån där, jag vet inte vad jag ska kalla det men, att jag vill se harry potter. x) Började nu i helg, tror jag, med att se 1an osv. Och har kommit till 3an. Nu ikväll, för några minuter sen slog det mig att jag måste se en film varje dag. Förstår ni? 8D Alltså, jag behöver såklart inte se klart en film, utan iaf börja se lite. På helger kan det  dock hända att jag ser klart, men inte på vardagar. Har bl.a jätte mycket läxor, på onsdagar är jag i stallet minst 3 timmar med mera. Så på onsdagar, kanske jag inte hinner dock. :) Har fullt upp då. Eftersom jag ofta pluggar på onsdagar, är väldigt trött när jag kommer hem, och måste duscha osv. Hur som helst, vill jag hinna med HP (harry potter, eller HP som jag kallar det ;d) också, innan jag måste avsluta. Men sen, vill jag bara säga vilka mina favoritfilmer är. Harry Potter (som ni säkert förstått.), hungergames, sagan om ringen, the hobbit och once upon a time. Som ni säkert ser, är jag VÄLDIGT intresserad utav fantasy filmer. :D 
 
                                   Vad gillar ni för film''sort''? Och vilka är era favvofilmer?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: