slide show
Ett område jag verkligen uppskattar är Paddockön! Dock finns det väl bara en storstor paddock, men jag är nöjd med exakt allt! Det är ju som en ö, och gör det desto mysigare. Det är liv här, man kan köpa hästar, finns en hage full med hästar. Finns också olika fält, och sedan hus på andra sidan där det bland annat finns barn! :) Har också hittat ett bra ställe där man kan plaska runt lite med sin pålle! riktigt mysigt, håller ni inte med? :-)
 
Sen ville jag också passa på att skryta lite, med att imorgon har jag inga lektioner och sovmorgon till klockan 10 wooohoooo :D Ska till skolan ändå, dock. Men jag ser mycket väl fram emot morgondagen då vi ska göra lite speciella saker, är sååå förväntansfull :-D Aja, vi ses väl imorgon antar jag! Nu klockan 20.54 så ska jag till ica maxi och köpa lite grejs för morgondagen vi ska ha med oss till skolan, woho. ;D
 
Vilket ställe i Skördebygden är ett ställe just du verkligen uppskattar?!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: