slide show
Icepetal aka "Zingo" är ett sto av rasen akhal teek. Hon är är en unghäst på 5 år. Jag har påbörjat att rida in henne lite smått, då hon är i den åldern. Hon är en häst jag kommer få arbeta lite mer med och det gillar jag skarpt! Hon drar åt sig tyglarna ofta, så man far fram i sadeln om man inte är beredd. Sedan kan hon skena för vad som helst, mellan himmel och jord. Men hon föll för mig direkt eftersom jag gillar att arbeta lite extra med hästar, och detta kommer bli en rolig tid, för både henne och mig ♥ Och troligtvis stannar hon hos mig ett långt tag framöver! Och har inga planer för att sälja henne ♥
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: