slide show
Starstone aka "Star" är en skimmel valack på 14 år. Han är en korsning av arabiskt fullblod och connemara. En c-ponny på 130cm i mankhöjd som passar till alla möjliga ritter! Från western till -engelsk ridning. Duktigast är han inom hoppning, han hoppar med bra teknik och stor marginal. Han är första hästen i mitt stall, och det är han som är ledaren. Han må vara äldst och klokast i flocken - enligt han själv. Jag och Star föddes samma dag, samma dag som han föddes fick jag honom. Min pappa som är vart en erfaren hästskötare, tog hand om honom tills jag var mogen nog för att rida honom. Han tog hand om mig, han förstod att jag var liten och kunde inte mycket. Han accepterade det, han accepterade att ha mig på ryggen. Och för varje dag som går blir han äldre, och jag kommer ta hand om honom enda tills han går mot sitt slut. Den dagen, kommer jag låta honom gå men han kommer alltid finnas i mitt hjärta - estoy contigo ♥
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: