slide show
Stormchaser aka "Spiro" är en hingst av rasen paint. Han är 7 år och är 1,60 m i mankhöjd. När han får chansen att visa upp sig, tar han gärna den. Dock är han väldigt lugn och stabil för att vara en hingst, men självklart visar han upp sig när han har publik. Han hade tänkt bli en avelshingst, men dock hände någonting med hans ägare och ägaren var försvunnen. Stomchaser hittades i en skog när han var kanske 1 år? och var uppväxt med djur från skogen tills han blev 3 då någon eller några personer hittat honom, tagit hand om honom och uppfostrat han. Han är otroligt duktig i fälttävlan då han gärna hoppar högt och har bra uthållighet. Han är lika stolt i hoppning, dressyr tycker han är tråkigt och jag måste börja träna honom till att göra som jag vill, så han lyssnar mer på mina instruktioner istället för att hoppa runt hej vilt.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: