slide show
Hejsan! Idag fixade jag min kompis Rebecca Darkblanket's bloggdesign! Ni hittar hennes blogg på hennes namn där <- och HÄR! Och som tack fick jag 500 sc! :D
 
Och hon har även en tävling där man ska skicka in en redigerad julbild, och som pris får man hela 1000sc! Och hon har även en julkalender där man kan vinna sc. Jag lovar er! Man kan lita på henne till 110% Hon gör INGENTING annat än att köpa sc på kontot! Tror ni mig inte? Fråga Carina Flowerlake som vann en sc tävling som Rebecca anordnade! :D
 

Postat av: Lova was here

Publicerad 2013-11-27 22:02:57

fast hon är lite ....

Svar: ??
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: