slide show
vart hemma från skolan idag pga jag är sjuk :s har mest legat och tittat på tv och sovit, men tog mig an och det är ett mirakel att jag lyckades sätta på datorn. just nu kan jag inte slita mig ifrån datorn, så här blir jag väl kvar då x) men det känns som 1 ton bly i mitt huvud och har en förskräcklig slemhosta och frossa. känner mig varm också, men fryser så jag hackar nästan tänderna och är alldeles blek om nosen. tror att jag har feber, vet inte. aja vi ses
 
 

Postat av: Majs

Publicerad 2013-11-26 17:44:34

Aw, jag är oxå sjuk :( krya <3

Svar: dsm!!
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: